Paket!

Ligger i sängen och är dötrött men tänkte försöka få ihop ett inlägg.

Påsken spenderade vi i stugan. Vädret var ju helt underbart och vi var då ute mest hela tiden. Brorsan med familj och min morbror har oxå varit där hela helgen så vi har varit fullt hus. Super mysigt! Tur att det varit skare för då har vi tagit oss fram överallt med skotrar, barnvagnar bobbar och sånt. Vi har prommat dit vi ville:-) Och solen har bjudit på en liten bränna:-)

Idag blev det grillpremiär hos bror min. Gud så gott det var! Och idag har vårat paket med massa saker vi beställt från England äntligen kommit.
Hade ju köpt mig nya skor på stadium när dom hade 25% men då hittade jag dom ju på en sajt för under 600 kr och på stadium kosta dom 1200. Så då lämnade jag tillbaka dom från stadium och klickade hem dom från England. Blev en jacka från puma, en sport bh, sockar och skor till Leo också:-) Jag verkar ha fått dille på rosa:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar