Nått fattas!

Nu äntligen finns lite tid över så man hinner blogga lite. Det är verkligen fullt upp hela tiden. När det finns lite tid över så väljer man att göra annat än att sitta framför datorn. Har ju varit mycket jobb på sista tiden. På 17 dagar blev de jobb 15 av dom så med två lediga dagar hann man inte göra mycket. Plus en skolstart på de så  kände hur hemmet sakta förföll. Men det blir bra med cash i december när det blev jobb tre helger på raken plus studiebidraget på de:) Ååååh vad jag ska shoppa:) Skönt att tjäna sina egna pengar, slippa leva på andra, det är roligare shoppa då också.

I veckan har det varit kursstarter i kurserna vi läser till v.9 så jag har då det jag gör. Ska inte ta på mig så mycket jobb för då kommer skolan bli lidande.

Igår kväll hann jag städa, sätta upp julgardiner, stjärnor å lite pynt här hemma. Ska fortsätta sen idag. Ska göra ett ryck i Leos rum och skolarbete innan ja tar tag i de.
Det är så myyys med jul, MEN vars fan är snön! Nu regnar de till å med. I helgen blir de dop så nu är det bara göra ett ryck så man hinner med allt som ska göras.

Man känner hur livet går framåt och man hittar sin väg men vissa står fortfarande kvar och stampar på samma ställe. Vill man verkligen vara där när man känner att alla andra går vidare i livet??? Jag fattar inte. Mycker snack å inget händer. Är det dax att växa upp kanske!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar