Skrattretande!

Haha så jävla patetiskt. Vissa är så förutsägbara att jag skrattar ihjäl mig för det är så töntigt! Det börjar bli gaaaaanska så  långdraget. Eeeeeegooooo!

Nu ligger man då hemma i sängen och ser Idol. Ska försöka hålla mig vaken så jag får se vem som åker ut. Kan bli tufft men vi får se om he går:) Har fått mig lite jobb nu för mina kollegor på "kg" ska ha massa semester så nu blir de å tjäna lite pengar som säkert kommer behövas till jul. Jobbar ju så bra tider så det är inga problem att klämma in träningen heller å det känns bra så den inte blir lidande:)

Boxmix/core/bodypump/cardio/styrke Veckans träning har gått bara fint. 5 dagar gjorda:) Skönt nu när man jobbar hela helgen å kroppen behöver vila. Annars mår jag så jävla bra! :))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar