Va inní!

Tjollahopp! Nu finns det lite tid över så ska slänga in ett litet inlägg. Har varit fullt upp hela förra veckan. Jobb hela veckan, massa träning, myst med mina gull och grymt tidiga kvällar för oss allihopa. Men det är skönt att vakna utvilad. Nu är jag snart vaken på övertid, mina ögon är så torra att jag ser knappt vad jag skriver.

Blev jobb hela helgen och på fredag jobbade jag 7-19 så det känns som att jag knappt varit hemma på flera dagar. När man kom hem så hade älsko lagat mat, tvättat å diskat. Lovely!

Idag var första dagen på skolan, japp jag ska ta och utbilda mig till något. Uska ska jag bli så nu har jag det jag gör ett tag framöver. Allt känns jätte bra och jag känner mig riktigt taggad. Får se hur länge de håller i sig då:) Så nu sitter jag och kollar efter böcker till skolan, men jag känner att jag får fortsätta imorgon för nu vill jag sooova. Efter skolan åkte jag och jobba till 19 men imorgon är jag ledig men sen har jag jobb resten av veckan å det blir perfekt för första kursen börjar inte förens nästa tisdag.

Så imorgon blir de ett morgonpass på gymmet och sen bodypump på kvällen, så härligt jag längtar:)

Alla bitar faller på plats! Jag mååååår toppen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar