Förrvirrad?!

När jag vakna imorse och innan jag ens tittat ut tänkte jag att vi skulle promma till dagis och så skulle jag fortsätta med en hurtrunda sen men då slog det mig att H hade ju blivit utkallad inatt och så skrev alla om snö på fejjan så då var det bara att utesluta de å vi tog bilen:) Åkte på kvantum när jag lämnat barnet och innan jag var hemma så hade det slutat snöa och solen lyser ju för fullt nu, what?! Härligt men konstigt, å det droppar på fönsterbläcket, snacka om vårkänslor!

Har mycket att ta igen nu sen Leo varit sjuk, fick flyttat provet som jag skulle ha haft idag för jag har inte haft tid med skolan när Leo varit sjuk och snön har ju kommit hela tiden så H har ju jobbat mest hela tiden.
Tur dom är förstående lärarna. Till veckan börjar två nya kurser, social omsorg och omvårdnad. Måste säga att jag älskar skolan, det är mycket arbete man måste göra hemma men det är grymt intressant. Jag har lärt mig mycket:)

Nu ska jag gå och göra glass och baka knäckebröd:) Hoppas det går vägen:) Sen dyka ner i böckerna.


Sen Leo blivit frisk äter han som en häst (å grisar lika mycket) och så ska han alltid ha dricka i nappflaska eller pipmuggen ( han fick de när han var sjuk). Det är som en förbytt unge. Men lika glad som vanligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar