Massa svammel:)

Nu vet jag inte riktigt vars jag ska börja, hade ju skrivit ett inlägg som bara försvann(cp dator) å nu står det helt still i huvvet!

Börjar väl med vädret;) Härligt med sol som lyser på dagarna och nu längtar jag till asfalten kommer fram när man ska ut och hurta, det är så slitigt i snön:) För nu är jag less gymmet och längtar ut i friska luften. Det är ju så bra att ha en tränings/bantar kompis som sparkar en i röven när man är less/lat men nu har ju min gått å blivit preggo;) så jag måste peppa mig själv:) eller kanske hitta mig nån annan.

Har ju kört Herbalife ett bra tag å de funkar då alldeles utmärkt för mig som är lite bekväm av mig och inte är så noga med att äta, enkelt som tusan att bara ta en shake när det var dax att äta. Meeen blev less på det å det kostar ju så ville prova något nytt och köpte mig en bok och blev nyfiken på lchf. Nu har jag kört det ett tag och det funkar bra. Mådde jävligt illa där i början å ingen matlust men det gick över. Provar mig fram hela tiden och hittar nya favoriter. Äter ofta en smoothie till frukost eftersom jag alltid haft svårt för en massa mat på morgonen. Den mättar grymt länge och är jätte god.  Igår blev det ugnspannkaka och den blev god. Hade i den lite för länge men då vet jag ju till nästa gång. Hade ändå 10 min kortare än receptet, måste ha nån superugn;)




Idag blev det en lchf pizza. Är så less på alla äggiga "pizzabottnar" och ville ha en med krispig botten så jag testa från en bok jag köpte på rean. Måste säga att det var smarrigt. Måste kanske fixa å trixa lite med receptet så kan de bli ännu bättre:) 


                                

Imorrn HLR på skolan så vi säger väl goooooo natt!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar