Min nya vän

Lugn och skön lördag. Lilleman är inte frisk ännu. Han har fått vara hemma från dagis sen onsdag. Feber och snorig och igår kväll efter vällingen ville han inte alls sova och mitt i lekandet så spydde han ner min vardagsrumsmatta. Sen 10 minuter senare spydde igen. Han somna i min famn sen stackarn, helt slut. Han fick sova en stund sen var de dax igen. I ca 3 timmar höll de på så. Vid tolv somna han och sov hela natten sen.

Idag har han då bara haft lite feber å de där jävla snoret. Undra vad de var för de var då ingen magsjuka. Konstigt var de iaf.

Jag känner mig inte helt kry själv, frusen å trött i huvet, så jag ska ta å bädda ner mig i sängen för jobb väntar imorrn.

Slänger in en bild på min nya vän som står här i v-rummet och väntar på ett svettipass:) Längtar:)

             Äh jag får inte vänt bilden med mobben så klaga inte:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar