Nervöst

Slängde mig just under täcket och ser satc. Man har ju sett alla avsnitt tusen gånger men dom är lika bra varje gång iaf. Bra att dom börjat visa de igen:-)

Jobbade bara till 12 idag. Åkte hem och tog mig en pn innan jag hämta barnet på dagis. Välbehövlig kan jag meddela.

Imorgon är jag ledig men har massa saker att fixa. Och imorgon ska dom börja gå igenom cv till jobbet jag sökt så då kanske man får veta i veckan hur de går. Vill ha ett jobb nu! Börjar bli lite nervös, tänk om jag får de:-)

Vintern smyger sig på. Var isigt på rutan på söndagmorgon. Fy fan. Tog fram mina uggs igår, så enkelt bara dra på  sig och varma och sköna. Hittade mig vinterskor på nätet som jag tror ska bli hemklickade till mig snart:-) fast funderar på färgen, svarta eller vita? Tål att tänkas på.

Karln somna då på soffan och där får han bli kvar. Han kommer väl smygandes i natt.

Feuda lite innan locken faller igen kanske:-)


1 kommentar: