Sprut fan!

Okey då var vi inne på ny vecka igen. Har en massa jag vill få gjort men piss vädret får mig att tappa lusten till de mesta. Måste ringa dagis och säga att Leo kommer imorgon och tidigt dessutom då jag ska jobba och börjar redan kl 7.

För 2 veckor sen fick Leo 18 månaders vaccinet, och som ett brev på posten kom febern prick 7 dagar efter. Han var tröttare och satt mest still och lekte. Kom och sa att han ville mysa mest hela så vi tillbringade dagarna i soffan under täcket:) Å blöjor har de gått åt som aldrig förr, vet inte hur många gånder per dag ungen skitit. Men efter 3 dagar med feber försvann den och krafterna kom tillbaka. Han fick också som rodnader/prickar på hela lillkroppen. Såg jätte flammig ut men nu börjar det oxå släppa. Sprut fan! Nu är de länge tills nästa vaccination iaf. Skönt!

Så det blev inge dagis förra veckan, så nu vill han nog dit och busa av sig:) Det är så roligt att se hur mycke han utvecklas av att vara där. Han pratar jätte mycke, och lär sig nya ord hela tiden och härmar allt han hör så jag hinner knappt med. Några ord i rad kommer det nu ur lillmunnen så man börjar förstå mer och mer vad det är han vill ha sagt:) När man säger "älskar dig" så säger han "älska" tillbaka, så jäkla söööt!:)

Nu sover han då lunch och jag njuter av lugnet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar