Att folk orkar!

En riktig vän är glad för ens framsteg, hur små eller stora dom än är! Tyvärr tänker vissa bara på sig själv och ska alltid låtsas våra bättre och att glädjas åt nån annan är ju inte frågan om ens, för då har dom hittat nå fel de oxå.

I morse slängde jag mig på cykeln och drog på gymmet. Hade en dålig dag, allt var så jävla tungt. Tur att jag har Cammi då som pushar mig att köra vidare:-) Men nya tag imorgon och förhoppningsvis har jag en bättre dag då. 

Helgen har varit lugn och skön. Igår var vi till kusin min och hennes karl som köpt hus i Rutvik och kollade läget. Där kapades de väggar och massa annat. Kul att se när de är klart sen:-) 

Känns som att tiden inte räcker till. Jag till hinna med så mycket, hälsa på massa folk men det blir som aldrig av. Helgen är för kort. Skärpning måste det bli på den fronten.

Ska läsa lite bloggar nu, å där är de samma, tänker hela tiden att jag ska kommentera massa men inte ens de blir av. Det är ju roligt att få kommentarer.

Som sagt, bloggläsning nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar