I nytt ljus

Igår kväll var vi och kollade in Luleå i nytt ljus. Leo var helt fascinerad av föreställningen på museet och skulle bara närmare och närmare. Helst mitt inne i om han fått välja. Mycke folk var det oxå. Sen gick vi till stadsparken så ungarna fick leka lite:)

Imorse blev det gymmet i vanlig ordning. Styrke och kardio, svetten bara rann. Härligt! Nog är det skönt med en pw men den ger inte samma intensitet. Inte för mig iaf. Längtar till gymmet imorrn å barnet har ju inge dagis då så det blir skönt att bara hoppa i kläderna och åka och träna efter frukosten. Slippa pälsa på han kläderna eftersom dom alltid är ute på dagis på morgonen. Slippa ta bilen, slippa parkera i stanhelvete. Har klarat mig från böter hittills för biljett ids jag då aldrig köpa. Oftast går lämningar och hämtningar fort men ibland har dom dragit ut på tiden. En gång stod dom och klocka mig men jag hann precis men sen dess har jag då inte sett dom där. Skööönt:) Men nu är det mindre än 2 månader till det blir flytt till ny dagiset, och ingen längtar mer än jag:) Slippa de där stället, dummaste stället att sätta ett dagis på. Vi har då nedräkning:)

Å hoppas på "bra" väder oxå så jag kan cykla. Nu ett avsnitt av satc sen sova så man orkar upp:)

Hejja hejja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar