Morgonblogg:)

God morgon alla:) Här har vi just ätit frukost i sängen. Leo med sin välling och jag med min shake:) Ska göra mig redo för träning på en stund. Skönt att kicka igång dagen ordentligt. 

Helgen har varit härlig. Älsko har varit ledig så vi har ränt runt. Blev arcusloppisen på lördag. Jag hade inte riktigt ro att gå runt och titta, efter första raden var jag less. Var ni där å hitta ni nå fynd?:) Köpte en liten traktor med släp å Leo som nöts flitigt kan jag ju säga. Han älskar allt med släp:) Måste försöka hitta en liten traktor med skopa och släp för de hade inte den här. Nån som vet vars man hittar de? har letat överallt tycker jag. 

Å så har vi bytt till vinterdäck på volvon, släpet och fårrrden. Guuuud vad vofflan blev gubbig nu med 16 tummarna. Ser jätte konstigt ut. Jag har då tvättat och gnuggat upp 22:orna så dom är fina när dom ska på till våren. Två jobb har jag sökt också. Det har varit en BRA helg:) Jaja nu träning...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar