Jaktlycka!

Jag har funderat länge vad jag ska köpa för overall till min son i vinter. Har inte varit så stressad med att bestämma mig för han kan fortfarande ha sin molo från förra året men jag vill ju helst att den ska räcka hela vintern å snön är ju inte ens här ännu. Å så är det ju alltid kul med nytt. Jag har alltid tyckt om kappahls kaxs proxtec kläder och när deras overall fick så bra betyg i vi föräldrar "testet" så var jag tvungen kolla in den irl.

Dom hade en liten svart kvar på storheden så jag fick se hur den såg ut iaf och insåg att en sån måste jag köpa. Då var den ju självklart slut i stan också, slut i Piteå, i Boden fanns en röd 92:a kvar, Torneå sluuut, Skeå sluuut. Vafan! Den fanns i sthlm så tänkte be svärfar åka och köpa den men visste inte vilken stlk Leo skulle ha så vi åkte till Boden för att prova den röda 92:an så jag skulle få en uppfattning hur den var i storlek. 

Kommer dit, provar och den var helt okey men måste ha en större. Jag frågar tjejen i kassan vad hon tycker och då säger hon att hon har just fått in en svart i stlk 98 som nån lämnat tillbaka. What! Provar den och den är perfekt! Wiiihooo:) Åsså en 25% rabatt på de var jag lyckligast i världen. Snacka om tuuuur:) Terese=NÖJD!
Den är så fiiiiin. Svart är ju lite tråkigt men får köpa mössa och vantar i nån fin färg. 

                                                                       
                                     En sån fast svart då
                                                                 

Nån som vill köpa en blå Molo overall i stlk 86?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar